Min föreliggande homestead

Snapshot_055

Ombyggnaden av mitt SL homestead, Rera utvecklas. Till synes verkar det vara gynnsamt. Emellertid är det faktum att otillfredsställande resultat.

Snapshot_056

The sidewalk from the entrance of the homestead to my house was completed partially. Mitt homestead hade inte vägen än så länge. varför?

Mitt homestead hade inte intresset för mitt SL då. Det är emellertid inte bra. Jag betalar en bra kostnad varje månad för mitt homestead. Jag måste förbättra min SIM större allvar.

Snapshot_057

Ingången till mitt hemman är orörd 😦

Snapshot_058

Eftersom jag ville våren ankomst, satte jag små blommor i en skog. Å andra sidan måste jag byta träd i den gröna lunden.

Snapshot_059

Jag ändrade på berget bakom mitt hus till den låga kullen. Men här är ödsligt, också.

Snapshot_060

Jag gör en japansk trädgård.

Snapshot_061

Jag är orolig med ett tak av de japanska arkitektur slöseri med resurser.

Snapshot_062

Dock är det trial and error i SL-upplevelse att vara entusiastiska över för mig 🙂

This entry was posted in Japan, Rera, Second Life and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

