Sådana män

Snapshot_257

Den falska vän täckt med ett bedrägeri är inte nödvändigt. När jag föll i svårigheter, blir den sanna vän klart.

Den falska vän sparkar mig bakifrån. Men folk titta på det väl.

Jag kan vara lite orubbliga…

Jag motattack mannen i orimliga chef. Chefen ropar till mig hysteriskt i förundran

“Du är inte som kvinnan”

 

Vad?

Androcracy tanken på en typisk japansk man…

Snapshot_258

Det finns mycket dumma gamla killar i Japan. De går i pension någon gång snart.

När vår generation än dem, kommer vi att bli mer jämställdhet mellan könen.

I will have anything to do with them like the stone implement person until then 😦

This entry was posted in Japan, Second Life and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

