skjuta ner

Snapshot_073

Natos F-16, som kraschar när forsande svart rök.

F-16 bombade mig som tog en paus i den ryska APC. Jag har inte aktivera vice systemet då. Eftersom det är strid sim här, en avatar av demilitariseringen ofta angrips. Men oftast angriparen upphäver en attack när det inte är motattack från målet. Avataren som det nya ansiktet fortsatte bomba mig envist. Det var uppenbart att han / hon inte förstod en regel Olds AFB.

Jag vände på vice-system på min mig29 och tog fart. F-16 är en bra fighter, men accelerationen av mig29 överstiger det. Han verkade förbryllad över skillnaden mellan marken attack och antenn luftstrid. Kunskap och erfarenhet är nödvändigt att bekämpa med en antenn luftstrid. En amatör kan inte enkelt vinna. F-16 kraschade i träffen flera missiler och stort antal kulor mig29.

Eftersom antennen Dogfight är på hög höjd och utfördes, är stämningen svart. Vi ser Olds sims långt nedåt. Och den grafiska kvaliteten på mitt betraktaren in lägst för en snabb strid.

Många plan vice specifikationer säljs i Olds AFB. Därför finns det vissa demo rezzers i AFB. Förmodligen han / hon verkade attackera mig med demo planet. Om han angriper icke Avatar mål hade han inte en allvarlig upplevelse. Hans sätt kränkning lät sig falla.

This entry was posted in Olds AFB(SSR), Second Life and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

