Början av våren Rera

Snapshot_038

Kalla dagar fortsätter fortfarande i verkligheten. Dock har klimatet i den virtuella världen av oss bara vår egen väg. Jag gjorde en japansk trädgård Rera en scen i början av våren.

Snapshot_039

Blommor av kamelia och plommon blommar. Scenen jubel upp mig som var trött från verkliga arbetet 🙂

Snapshot_040

Nyligen Jag försummade skapandet av trädgården att absorberas i en strid i Olds. Placeringen av marken täcker i synnerhet är försumlig :/

Jag kommer att tänka på det tills jag sover när man dricker kaffe. Och det är den tid då det är mycket viktigt för mig 😀

This entry was posted in Rera, Second Life and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

