God Jul

I got a Christmas card and some presents from Mera. They are very beautiful and fun.

Tack så mycket,Mera 🙂

Jag tittar på julgranen från dig och förknippar julen i Stockholm.

Tyvärr är jag upptagen den senaste tiden. Den japanska dåligt arbete anpassat ger inte den lediga tid som är tillräckligt för mig. Julen firas högt i Japan. Det är dock inte äkta. De flesta japanska är inte kristna.

Lyckligtvis fick jag 3 på varandra följande helgdagar. Men först måste jag sova för att jag tröttnar för mycket.

god natt…

 

This entry was posted in Rera, Second Life. Bookmark the permalink.

6 Responses to God Jul

  1. Mera says:

    Oh Im glad you liked them =) God Jul!! Have a really nice christmas!! Hugsss!

  2. ujiyasu says:

    Mera,your Christmas tree brought elegance to my house 🙂
    It continues shining during this year.

  3. ujiyasu says:

    Hello,MSRSC 🙂
    God Jul!!

  4. Mera says:

    Thanks Uji im so happy you liked it ❤

  5. ujiyasu says:

    Yw,Mera 🙂
    **hugs**

Leave a Reply

