Min nya hane häst

Jag fick en ny manlig häst. Och gillar jag lager Appaloosa.

Därför att, som för det, ögonen sticker ut levande. Jag döpte honom Immeln. It is associated with the name of the lake of Skåne.

Hans ögon är turkos. Jag hoppas att ärftlighet i hans ögon är som övertagits av hans ättling 🙂

This entry was posted in Second Life and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Min nya hane häst

  1. Mera Kranfel says:

    vacker häst!! Du skriver bra svenska! Kram =)

  2. ujiyasu says:

    Tack så mycket,Mera!!
    Förresten har Jag ännu inte besöka inWorldz.
    Eftersom min Viewer stöder inWorldz, kan jag besöka den nya världen sent denna vecka 🙂
    **Kram**

  3. Oh I hope I will meet you in inWorldz!! Set your home at my sim Midsomer county please. =)

  4. ujiyasu says:

    Yay!!
    I look forward to a visit in inWorldz 🙂
    I must go for work immediately.
    However, I do log in first to inWorldz after having finished work.
    **hugs**

Leave a Reply

